محل تبلیغات شما
پاورپوینت-تأمین-رضایت-مشتری-از-طریق-کیفیت-خدمات-و-فایده
پاورپوینت تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 406 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با عنوان "تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده" در حجم 26 اسلاید، با توضیحات کامل.

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان" تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده " می باشد که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس اصول و مدیریت بازاریابی رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. 

بخشی از متن:
مشتری سودآور:
شخص، خانواده، یا شرکتی که در طول زمان جریان درآمدی برای شرکت ایجاد کند که از سطح قابل قبول جریان هزینه های مربوط به جلب ، فروش و ارائه خدمات به او که شرکت به این امر اختصاص داده بیشتر است. منظور از جریان درآمدی یا هزینه در طول عمر است نه درآمد حاصله از معامله ای خاص.

بخشهای عمده این فایل:
تعریف فایده مورد نظر از نظر مشتری 
عوامل تعیین کننده فایده موردانتظار از نظر مشتری
تعریف رضایتمندی 
خریداران چگونه به انتظارات خود شکل می دهند؟ 
ابزار پیگیری و اندازه گیری رضایت مشتریان 
زنجیره فایده مایکل پورتر 
فرآیند فعالیتهای اصلی 
محاسبه هزینه مشتریان از دست رفته
دو روش حفظ مشتریان 
مراحل اصلی فرآیند مشتری یابی 
5 سطح مختلف سرمایه گذاری برای شرکت در زمینه ایجاد رابطه با مشتری 
سطوح مختلف بازاریابی رابطه
روشهای ایجاد فایده برای مشتریان 
انواع مشتری
تعریف مشتری سودآور 
سودآوری شرکت به چه بستگی دارد؟ 
تعریف مزیت رقابتی 
تعریف مدیریت کیفیت فراگیر (TQM) 
تعریف کیفیت 
ویژگیهای یک استراتژی بازاریابی با کیفیت فراگیر
مسئولیتهایی مدیران بازاریابی در یک شرکت کیفیت گرا 
نقشهای بازاریابان برای کمک به شرکت برای ارائه کالاها و خدمات با کیفیت به مشتریان هدف 

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه موارد نگارشی و املایی رعایت گردیده است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


وبلاگ فــرافایل؛ مرجع خرید و فروش فایلهای قابل دانلود

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی